Jeśli jesteś zainteresowany nauką, rozwojem i nowymi technologiami, to znajdujesz się we właściwym miejscu. Blog nowe technologie to znakomite źródło informacji ze świata smartfonów, komórek i tabletów. Na naszej stronie będziesz mógł dowiedzieć się o najbardziej interesujących i istotnych odkryciach i wydarzeniach z różnych części świata.



Sprawnie działające przedsiębiorstwo, czy instytucja państwowa, to efekt dobrego wyboru systemów i technologii, które wspomagają ich działanie. Niezbędne rozwiązania wprowadzane w jednostkach administracji publicznej oraz przedsiębiorstwach, w zakresie zarządzania dokumentacją, sprawiają, że realizacja codziennych zadań staje się dużo łatwiejsza, a obsługa klientów efektywniejsza.

Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w konferencji poświęconej tematyce elektronicznego obiegu dokumentów.
„Nowoczesna firma i administracja – skuteczna kontrola dokumentów i procesów biznesowych” która odbędzie się 18 września 2012r. w Warszawie.


Spotkanie ma na celu zaprezentowanie w jaki sposób systemy elektronicznego obiegu dokumentów usprawniają pracę przedsiębiorstw prywatnych i państwowych. Poruszone zagadnienia będą poświęcone optymalizacji procesów obiegu dokumentów oraz innych procesów biznesowych, w całym cyklu życia dokumentu. Zaproszeni eksperci podzielą się z Państwem doświadczeniem i zaprezentują możliwości oraz zalety wspomnianych systemów.

Tematyka konferencji:
  • zarządzanie dokumentacją
  • masowe wydruki
  • e-faktura
  • podpis elektroniczny
  • zarządzanie uprawnieniami i dostępem
  • systemy archiwizacji
  • digitalizacja dokumentów
  • systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
  • systemy faksowe, skaner, mail
  • workflow - automatyzacja procesów biznesowych
  • portale korporacyjne inter/intra/extranet


Konferencję kierujemy do:

  • Dyrektorów/naczelników/kierowników/koordynatorów jednostek organizacyjnych administracji publicznej,
  • Głównych specjalistów/starszych specjalistów/specjalistów sprawujących pieczę nad dokumentacją urzędu (kadry, księgowość, itp.),
  • Decydentów i przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego.
  • CIO, Dyrektorów, Kierowników, Managerów działów informatycznych, infrastruktury IT i technologii
  • Dyrektorów i Kierowników Finansowych
  • Dyrektorów, Kierowników i Managerów HR
  • Dyrektorów, Kierowników i Managerów Administracyjnych
  • Dyrektorów, Kierowników i Managerów odpowiedzialnych za zarządzanie drukiem i korespondencją
  • Osoby odpowiedzialne za procesy związane z zarządzaniem dokumentami i informacjami
  • Dyrektorów i Kierowników ds. operacyjnych
  • Kierowników i Managerów ds. zakupów

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymieniowych osób.

Strona konferencji: http://www.caligragroup.pl/pureconferences/kalendarium/konferencje/1-k18-09-2012#anchor

Rejestracja: http://www.caligragroup.pl/pureconferences/formularz-rejestracyjny

Ilość miejsc jest ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń.

Kontakt z organizatorem:
Joanna Moczulska
Koordynator Projektu
Tel.: 22-468-80-72
Kom.: 531 806 841
Website: http://pureconferences.pl

0 komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty

KONFERENCJE