Sprawnie działające przedsiębiorstwo, czy instytucja państwowa, to efekt dobrego wyboru systemów i technologii, które wspomagają ich działanie. Niezbędne rozwiązania wprowadzane w jednostkach administracji publicznej oraz przedsiębiorstwach, w zakresie zarządzania dokumentacją, sprawiają, że realizacja codziennych zadań staje się dużo łatwiejsza, a obsługa klientów efektywniejsza.
Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w konferencji poświęconej tematyce elektronicznego obiegu dokumentów.
„Nowoczesna firma i administracja – skuteczna kontrola dokumentów i procesów biznesowych” która odbędzie się 18 września 2012r. w Warszawie.
Spotkanie ma na celu zaprezentowanie w jaki sposób systemy elektronicznego obiegu dokumentów usprawniają pracę przedsiębiorstw prywatnych i państwowych. Poruszone zagadnienia będą poświęcone optymalizacji procesów obiegu dokumentów oraz innych procesów biznesowych, w całym cyklu życia dokumentu. Zaproszeni eksperci podzielą się z Państwem doświadczeniem i zaprezentują możliwości oraz zalety wspomnianych systemów.
Tematyka konferencji:
- zarządzanie dokumentacją
- masowe wydruki
- e-faktura
- podpis elektroniczny
- zarządzanie uprawnieniami i dostępem
- systemy archiwizacji
- digitalizacja dokumentów
- systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
- systemy faksowe, skaner, mail
- workflow - automatyzacja procesów biznesowych
- portale korporacyjne inter/intra/extranet
Konferencję kierujemy do:
- Dyrektorów/naczelników/kierowników/koordynatorów jednostek organizacyjnych administracji publicznej,
- Głównych specjalistów/starszych specjalistów/specjalistów sprawujących pieczę nad dokumentacją urzędu (kadry, księgowość, itp.),
- Decydentów i przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego.
- CIO, Dyrektorów, Kierowników, Managerów działów informatycznych, infrastruktury IT i technologii
- Dyrektorów i Kierowników Finansowych
- Dyrektorów, Kierowników i Managerów HR
- Dyrektorów, Kierowników i Managerów Administracyjnych
- Dyrektorów, Kierowników i Managerów odpowiedzialnych za zarządzanie drukiem i korespondencją
- Osoby odpowiedzialne za procesy związane z zarządzaniem dokumentami i informacjami
- Dyrektorów i Kierowników ds. operacyjnych
- Kierowników i Managerów ds. zakupów
Udział jest bezpłatny dla wyżej wymieniowych osób.
Strona konferencji: http://www.caligragroup.pl/pureconferences/kalendarium/konferencje/1-k18-09-2012#anchor
Rejestracja: http://www.caligragroup.pl/pureconferences/formularz-rejestracyjny
Ilość miejsc jest ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń.
Kontakt z organizatorem:
Joanna Moczulska
Koordynator Projektu
Tel.: 22-468-80-72
Kom.: 531 806 841
Website: http://pureconferences.pl
0 komentarze