Sony Ericsson rozpoczyna działania w ramach filozofii Work Smart Play Hard – idealnego balansu pomiędzy obowiązkami a rozrywką, pracą a zabawą i ogłasza wyjątkowy konkurs na swojej stronie na Facebooku.
„Stawiamy na zdrowy dystans do pracy oraz samych siebie - wierzymy, że zrelaksowany człowiek pracuje lepiej i efektywniej. Aby to udowodnić chcieliśmy zaprezentować nasz film viralowy, związany z doświadczeniem ‘pierwszego dnia w pracy” – powiedziała Agnieszka Jaśkiewicz, szefowa marketingu Sony Ericsson Polska. Film jest do obejrzenia pod adresem: http://www.youtube.com/watch?v=EFh42xsNhis
Filozofia Work Smart & Play Hard jest nieodzownie związana z wprowadzeniem Sony Ericssona Xperia™ PLAY - ultranowoczesnego smartfonu opartego na najnowszej wersji systemu Android™ z konsolą do gier! Już teraz można wygrać 1 z 10-ciu pierwszych egzemplarzy Xperia™ PLAY z limitowanej edycji. Aby go zdobyć, należy zostać fanem Sony Ericsson na Facebooku i odpowiedzieć na konkursowe pytanie: ‘Jak wytłumaczyłbyś się szefowi z tej sytuacji?’ - komentując zdjęcia z niejednoznacznymi sytuacjami biurowymi na: http://www.facebook.com/SonyEricssonPoland#!/SonyEricssonPoland?sk=app_215526178463717
Najbardziej kreatywne odpowiedzi z każdego poniedziałku, środy, piątku będą nagradzane smartfonami Xperia™ PLAY z limitowanej edycji First 10. Ponadto codziennie 15 osób, które będą autorami kolejnych, najciekawszych pomysłów, dostanie zestawy oryginalnych gadżetów z serii Work Smart & Play Hard.
Działania związane z wprowadzeniem smartfonu Sony Ericsson Xperia™ PLAY, zostały opracowane wspólnie z operatorem sieci komórkowej Play, gdzie smartfon będzie dostępny. „Sony Ericsson Xperia™ PLAY to wyjątkowy produkt i ważna premiera, która idealnie wpisuje się w nasza strategie i doskonale pasuje do naszych nowych planów taryfowych All Inclusive” - mówi Bartosz Dobrzyński, szef marketingu i członek zarządu sieci komórkowej Play.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z nawiązania ścisłej współpracy z operatorem Play, który jest bardzo otwarty na wspólne działania w ramach filozofii Work Smart & Play Hard przy okazji premiery naszego wyjątkowego smartfonu, Sony Ericsson Xperia™ PLAY, pierwszego produktu łączącego smartfon z konsolą do gier z certyfikatem PlayStation®” - dodała Agnieszka Jaśkiewicz, szefowa marketingu Sony Ericsson Polska.
Projekt Work Smart & Play Hard, który towarzyszy prezentacji smartfonu Sony Ericsson Xperia™ PLAY został opracowany przez agencję reklamową Grupa Eskadra. W wyniku wygranego przetargu Grupie Eskadra powierzona została pełna obsługa BTL marki Sony Ericsson w Polsce
O Sony Ericsson Xperia™ PLAY
Smartfon Sony Ericsson Xperia™ PLAY łączy w sobie doświadczenie jakości grania na PlayStation® z najnowszą technologią smartfona na platformie Android. Super szybka grafika i dedykowane kontrolery do gry zapewniąją najlepsze z możliwych doświadczenie grania na smartfonie.
Sony Ericsson Xperia™ PLAY oparta jest na systemie Android™ 2.3 posiada wszelkie zalety, jakich użytkownicy mogą oczekiwać od rodziny Xperia™ Sony Ericsson: najlepsze w swojej klasie doświadczenie rozrywki, aparat fotograficzny o rozdzielczości 5 megapikseli, ekran wielo-dotykowy o przekątnej 4 cale oraz dostęp do aplikacji w Android Market™ i portali społecznościowych.
Przy okazji premiery tego smartfonu Sony Ericsson został partnerem kluczowych wydawców gier. Najważniejsze oferowane tytuły gier dla telefonu Xperia™ PLAY obejmują: Need for Speed firmy EA, Sims 3 oraz pierwszą na świecie wersję multiplayer FIFA 10 dla telefonu komórkowego. Firma GLU Mobile/Activision dostarczy grę Guitar Hero, a Gameloft - Assassin’s Creed , Sprlinter Cell, Asphlat 6 I BackStab.
Sony Ericsson Xperia™ PLAY będzie dostępny w Polsce od maja.
0 komentarze