Jeśli jesteś zainteresowany nauką, rozwojem i nowymi technologiami, to znajdujesz się we właściwym miejscu. Blog nowe technologie to znakomite źródło informacji ze świata smartfonów, komórek i tabletów. Na naszej stronie będziesz mógł dowiedzieć się o najbardziej interesujących i istotnych odkryciach i wydarzeniach z różnych części świata.



Profit CRM – kluczowe ogniwo w Twoim biznesie

czwartek, 6 października 2011

Pierwsze systemy do zarządzania relacjami z klientami, które pojawiły się w latach 80. miały dość ograniczoną funkcjonalność i pozwalały realizować jedynie ściśle określone zadania. Dynamiczny rozwój rynku sprawił, że obecnie przeobraziły się one w multifunkcyjne platformy, czego przykładem jest Profit CRM.

Wysoka konkurencyjność na rynkach i stale rosnące wymagania kontrahentów powodują, że firmy muszą realizować coraz bardziej skomplikowane zlecenia. Chcąc radzić sobie z tym problemem, przedsiębiorcy przykładają większą wagę do efektywnego zarządzania. Wsparciem są dla nich nowoczesne platformy CRM pozwalające skutecznie usprawnić ten proces.

Profit CRM jest nowoczesnym narzędziem, które znajduje zastosowanie w niemal każdej branży, ponieważ jest na bieżąco dostosowywane do potrzeb użytkowników.

– Tworząc nasz system, wiedzieliśmy, że będzie on poddawany wielu modernizacjom, dlatego musieliśmy zapewnić mu elastyczność. Dzięki temu, słuchając opinii naszych klientów, możemy wciąż udoskonalać jego funkcjonalność – mówi Przemysław Zygmunt z firmy AC SOFTWARE, producenta Profit CRM.

Profit CRM zbudowany jest modułowo. Każdy element odpowiada za inne funkcje, co pozwala wykorzystywać go w różnych segmentach firmy. Jednym z komponentów jest moduł handlowy, który integruje wszelkie informacje dotyczące obsługi klientów. Dzięki niemu każdy uprawniony pracownik ma dostęp nie tylko do wystawionych faktur, należności, czy listy zakupionych towarów, ale również do historii kontaktów z klientem czy raportów. Ponadto może tworzyć oferty i przyjmować zamówienia.

Innym atutem Profit CRM jest rozbudowany moduł Serwis, który umożliwia dostęp do pełnej historii serwisowej urządzeń. System pozwala ewidencjonować koszty związane z wykonaniem usługi oraz weryfikować okresy obowiązywania gwarancji, co znacznie ułatwia obsługę, a jednocześnie podnosi jej jakość.

Między innymi dzięki modułom Projekty oraz Organizer można usprawnić także pracę kadry zarządzającej. Wspomagają efektywne planowanie i realizację wieloetapowych zleceń. Można szczegółowo delegować zadania poszczególnym pracownikom, zaplanować terminy rozpoczęcia i zakończenia prac czy monitorować postępy dzięki historii.

Profit CRM może zostać zintegrowany niemal z każdym programem handlowym oraz z wieloma aplikacjami np. Outlook, co znacznie ułatwia jego wdrożenie.

Moduły dostępne w programie:

Podmioty
  • Gromadzenie najważniejszych informacji o klientach, przedstawicielach, urzędach itp.
Kontakty Personalne
  • Wyodrębnianie danych personalnych, pozwala na gromadzenie historii współpracy również w obrębie poszczególnego kontaktu.
Organizer
  • Zarządzenie czasem pracy, stanowi rozwiązanie w organizacji i wizualizacji przebiegu pracy.

Notatki
  • Zastępuje w formie elektronicznej bardzo popularne tzw. "żółte karteczki".
Magazyn plików
  • Umożliwia zarządzanie i kontrolę plików.
Korespondencja
  • Zarządzenie obiegiem korespondencji.
Dokumenty kontrolowane
  • Pozwala na identyfikację fizycznych dokumentów - ich miejsca przechowywania, jak i terminów ważności.
CallCenter
  • Integruje się z centralami telefonicznymi oraz pozwala na gromadzenie informacji na temat przeprowadzonych rozmów telefonicznych.
Handel
  • Dostęp do listy wystawionych faktur i korekt, należności, zakupionych towarów oraz ogólnego podsumowania historii handlowej z danym podmiotem. Dodatkowo umożliwia obsługę wielowariantowego ofertowania oraz zamówień.
Serwis Zgłoszenia
  • Dostarcza pełnego obrazu pracy działu serwisowego. Pozwala na sprawdzenie historii serwisowej urządzenia, ewidencjonowanie kosztów związanych z wykonaniem usługi i okresów obowiązywania gwarancji.
Projekty
  • Pozwala na planowanie i realizację długoterminowych przedsięwzięć ze wskazaniem, na każdym etapie, zaangażowanego personelu.
FastReport®
  • Tworzenie dowolnej aranżacji wydruków z programu. Dzięki temu można je dostosować do standardów, które są przyjęte w danym przedsiębiorstwie.
Baza wiedzy
  • Budowanie i zarządzanie wiedzą ogólnodostępną, procedurami wewnętrznymi, ustawami, rozporządzeniami.
Zarządzanie zasobami
  • Umożliwia zarządzanie zasobami wewnętrznymi firmy.
Ankietowanie
  • Rozwiązanie dla firm, które wykorzystują ankietę jako źródło informacji zwrotnych od klienta, bądź dla firm specjalizujących się w przeprowadzaniu ankiet zleconych.
Szkolenia
  • Skuteczne narzędzie dla firm szkoleniowych. Posiada wiele funkcjonalności ułatwiających prowadzenie oraz zarządzanie szkoleniami.

Moduł Business Intelligence
  • Rozbudowane narzędzie raportujące Pozwala w łatwy sposób, wykorzystując gotowe analizy, generować raporty w kontekście różnych danych.

0 komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty

KONFERENCJE