Jeśli jesteś zainteresowany nauką, rozwojem i nowymi technologiami, to znajdujesz się we właściwym miejscu. Blog nowe technologie to znakomite źródło informacji ze świata smartfonów, komórek i tabletów. Na naszej stronie będziesz mógł dowiedzieć się o najbardziej interesujących i istotnych odkryciach i wydarzeniach z różnych części świata.



Już w środę drużyna Chelsea wyjdzie na boisko, żeby w rewanżowym meczu zmierzyć się z finezyjnymi piłkarzami Barcelony. Zawodnicy z Anglii z tygodnia na tydzień grają coraz lepiej, więc można spodziewać się ekscytującego starcia na boisku. Jeżeli nie możesz kibicować im na trybunach Camp Nou przyłącz się do gry na boisku dzięki aplikacji Star Player Heinekena.

Zasady są proste

Aby zdobyć punkty gracz typuje poszczególne akcje na boisku jak np. rzut wolny, karny, czy różny. Ma kilka sekund przed każdą akcją, aby wytypować najbardziej prawdopodobny scenariusz (np. czy piłka wyjdzie na out, wpadnie do bramki, itd.). Uczestnicy gry mogą grać przeciwko swoim znajomym z całego świata, których dołączają do prywatnej ligi. Heineken Star Player posiada także inne funkcje pozwalające na zdobycie większej liczby punktów (np. pytania otwarte sprawdzające wiedzę o piłce nożnej).
mecze półfinałowe w UEFA Champions League

Nagrody dla kibiców

Polska jest jednym z pierwszych krajów na świecie, które wprowadziły lokalną wersję gry. Z aplikacji można korzystać za pomocą komputera, iPhone'a lub grać na fan page'u Heinekena w Facebooku. Uczestnicy mogą rywalizować ze swoimi znajomymi z całego świata, których dołączają do prywatnej ligi. Heineken Star Player posiada także inne funkcje pozwalające na zdobycie większej liczby punktów np. pytania otwarte sprawdzające wiedzę o piłce nożnej. Gracze z naszego kraju zostaną sklasyfikowani według lokalnego rankingu.

Dla najlepszych Heineken przewidział wyjątkowe nagrody. Bilety na półfinałowe mecze UEFA Champions League zostały już rozdane natomiast 5-litrowe beczki z piwem Heineken Draught Keg nadal czekają na kibiców.

Dołącz do piłkarskiej społeczności Heinekena

„Gra z pewnością ma duży wpływ na sposób myślenia o piłce nożnej, jak również na sposób oglądania meczów UEFA Champions League w telewizji. Heineken stworzył nową społeczność internetową wokół piłkarskich emocji.” – powiedział Szymon Michalik, reprezentujący markę Heineken w Polsce.

Zachęcamy do obejrzenia filmu o aplikacji:



Kolejne mecze półfinałowe

24 kwietnia Barcelona – Chelsea

25 kwietnia Real Madryt – Bayern


Aplikacja Star Player jest aktywna 30 minut przed każdym meczem.


0 komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty

KONFERENCJE