Efektywnie funkcjonujące przedsiębiorstwo, czy instytucja państwowa, to konsekwencja dobrego wyboru systemów i technologii, które wspomagają ich działanie. Systemy zarządzania obiegiem dokumentów z pewnością można uznać za niezbędne narzędzia, prowadzące do synonimu sprawnie funkcjonującej organizacji.
Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w konferencji poświęconej tematyce obiegu dokumentów w firmie.
„Nowoczesna firma i administracja – efektywne zarządzanie dokumentami oraz procesami biznesowymi”
która odbędzie się 18 września 2012r. w Warszawie.
Nasza konferencja ma na celu zaprezentowanie w jaki sposób systemy elektronicznego obiegu dokumentów usprawniają pracę przedsiębiorstw prywatnych i państwowych. Poruszane zagadnienia będą poświęcone optymalizacji mechanizmu obiegu dokumentów oraz pozostałych procesów biznesowych, w całym cyklu istnienia dokumentu. Swoje produkty i usługi zaprezentują kluczowi gracze na rynku, a wiedzą i doświadczeniem podzielą się eksperci branżowi.
Przykładowe zagadnienia poruszane podczas konferencji:
- platformy automatyzujące pracę recepcji oraz administracji,
- e-urzędy – elektronizacja administracji państwowej,
- workflow - automatyzacja procesów biznesowych,
- systemy korporacyjne - intranet, extranet,
- e-faktura,
- elektroniczny podpis,
- systemy automatyzujące pracę działu kadr i księgowości,
- dokumenty w chmurze,
- OCR/ICR/OMR - inteligentna rejestracja dokumentów,
- digitalizacja dokumentów,
- zarządzanie uprawnieniami i dostępem,
- elektroniczna archiwizacja,
- skanowanie i przetwarzanie dokumentów,
- zarządzanie dokumentami papierowymi,
- masowe wydruki.
Do bezpłatnego udziału zapraszamy:
- Naczelników, Dyrektorów, Kierowników oraz Koordynatorów podmiotów organizacyjnych administracji państwowej,
- Głównych i Starszych Specjalistów, odpowiedzialnych za dokumentację urzędu (kadry, księgowość, administracja etc.),
- Reprezentantów oraz Decydentów jednostek samorządu terytorialnego.
- CIO, Dyrektorów, Kierowników oraz Managerów działów informatycznych jak również infrastruktury i technologii IT
- Dyrektorów, Kierowników i Managerów ds. operacyjnych
- Dyrektorów, Kierowników i Managerów Administracyjnych
- Dyrektorów i Kierowników Finansowych
- Dyrektorów, Kierowników i Managerów HR
- Dyrektorów, Kierowników i Managerów Administracyjnych
- Dyrektorów, Kierowników i Managerów ds. zakupów
Udział jest bezpłatny dla wyżej wymieniowych osób.
Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń.
Strona konferencji: http://www.pureconferences.pl/
Kontakt z organizatorem:
Tel.: 22-468-80-72
Kom.: 531 806 841
biuro@pureconferences.pl
będą jeszcze tego typu szkolenia organizowane?
Uważam, że takie szkolenia to pożyteczna sprawa. Osobiście rozliczam się w firmie kpir, pracownik, który odpowiada za obsługę procesów księgowych korzysta z dobrego pakietu mała księgowość, co pozwala znacznie przyspieszyć wystawianie dokumentów i szeroko pojętą obsługę księgową firmy. Polecam stawiać na nowoczesne rozwiązania.
W temacie biznesu chciałbym zapytać o kwestię jego wyceny. Zastanawia mnie wycena firmy z Grupą Trinity jako, że próbując podejść do tematu samodzielnie, zwyczajnie mówiąc, poległem. Orientujecie się może na temat kosztów takiej usługi albo przynajmniej zakresu ceny?