Jeśli jesteś zainteresowany nauką, rozwojem i nowymi technologiami, to znajdujesz się we właściwym miejscu. Blog nowe technologie to znakomite źródło informacji ze świata smartfonów, komórek i tabletów. Na naszej stronie będziesz mógł dowiedzieć się o najbardziej interesujących i istotnych odkryciach i wydarzeniach z różnych części świata.



Kampania reklamowa Sony Xperia Z

środa, 27 lutego 2013

Sony Mobile rozpoczął kampanię marketingową wprowadzającą nowy smartfon premium – Sony Xperia™ Z. Kampania ta jest znaczącą globalną inwestycją marketingową.

Zintegrowana kampania marketingowa zostanie przeprowadzona na ponad 20 rynkach obejmując telewizję, prasę, media cyfrowe, a także tzw. kanał „out of home” (tj. billboardy, standy reklamowe, reklamy w środkach transportu miejskiego), jak również punkty sprzedaży detalicznej, począwszy od marca 2013. Kampania, w swojej twórczej realizacji, będzie wspominała najbardziej lubiane produkty Sony, a głównym motywem kampanii będą unikalne wrażenia jakie użytkownikom może zapewnić tylko Sony. W kampanii przywołane zostaną najważniejsze momenty w historii firmy, po czym nastąpi przejście do innowacji, - smartfonu Sony Xperia Z.
Sony Xperia Z

„Nasza najnowsza kampania jest hołdem złożonym know-how oraz innowacyjności Sony, z których jesteśmy dumni. Jest też wyrazem tego, w jaki sposób marka Sony nadal obecna jest w życiu ludzi na całym świecie,” powiedział Steve Walker, Generalny Dyrektor ds. Marketingu w Sony Mobile. „Wprowadzenie na rynek nowego flagowego smartfonu Xperia Z jest dla nas momentem przełomowym, ponieważ smartfon skupia w jednym urządzeniu innowacyjne technologie Sony, funkcje służące rozrywce oraz unikalne wrażenia związane z używaniem produktów z linii Xperia.”

Uznany reżyser filmowy Tarsem Singh użyczył swojego talentu i pracy, aby kampania mogła zabrać odbiorców w kolorową podróż, podczas której będą doświadczali żywiołowości i ekscytujących wydarzeń festiwalu Holi w Indiach. Każdego roku tysiące ludzi zbiera się, aby uczestniczyć w tym festiwalu barw i móc podziwiać eksplozję kolorowych pyłów i wody. Sceneria ta tworzy doskonałą oprawę dla smartfona Xperia Z, który zaprojektowano tak, aby będąc odpornym na wodę i kurz, potrafił wykonywać w takich warunkach piękne zdjęcia i pozwalał cieszyć się tym widowiskowym spektaklem, jak również dzielić się zdjęciami i filmami.

Ceniony reżyser Tarsem Singh rozpoczął swoją karierę od tworzenia teledysków muzycznych, zdobywając wkrótce uznanie jako autor videoclipu do piosenki „Losing My Religion” zespołu R.E.M., za który w 1991 r. otrzymał nagrodę „Video Roku” w konkursie MTV Video Music Awards. W roku 2000 zadebiutował jako reżyser filmów pełnometrażowych, tworząc bardzo przejmujący wizualnie film pt. „Cela” („The Cell”). Od tego czasu stał się znany ze swojego charakterystycznego stylu, nasyconego kolorami i wibrującego energią. Wśród innych jego filmów znalazły się: „Magia uczuć” („The Fall”), 2006 r., „Bogowie i Herosi” („Immortals”), 2011 r. oraz najnowszy „Królewna Śnieżka” („Mirror Mirror”), 2012 r. z Julią Roberts.

Smartfon Xperia Z posiada jeden z najbardziej niezwykłych wyświetlaczy, jakie dzisiaj można sobie wyobrazić”, powiedział Tarsem. „Naprawdę rejestruje on kolory bardzo realistycznie, a festiwal Holi ma kolory tak żywe, że już bardziej żywe trudno sobie wyobrazić”.

Światowa kampania została oficjalnie rozpoczęta podczas targów branży telefonii mobilnej Mobile World Congress w Barcelonie. Odwiedzający stoisko Sony mogą oglądać pokazy nowych urządzeń: smartfonu Xperia Z i tabletu Xperia Tablet Z. Na ich przykładzie można zobaczyć to, co najlepsze, jeżeli chodzi o innowacje Sony: przepiękne wzornictwo, ekrany wyposażone w technologię full HD, najnowocześniejsze technologie dla aparatów fotograficznych, funkcje „One-touch” do dzielenia się treściami multimedialnymi poprzez różne urządzenia oraz unikalną właściwość, jaką jest wysoka odporność na wodę i kurz. Poniżej, można zobaczyć całą reklamę:

Kampania smartfonu Sony Xperia Z w Polsce została zainaugurowana w dniu 25 lutego 2013 r. Zaczynamy spotem, którego główny przekaz „Odkryj Xperia™ Z – owoc precyzji Sony, w smartfonie” podkreśla kunsz technologiczny, wzorniczy i jakościowy Sony odzwierciedlający się w smartfonie Xperia Z. Dodatkowo podkreślona została unikalna cecha produktu tej klasy – wodoodporność.

Jest to pierwsza faza kampanii, która rozpoczęła się kampanią teaserową między 15-24 lutego. Emisja głównego spotu wystartowała w dniu 25 lutego i potrwa do końca marca. Kampania globalna zostanie zaimplementowana w Polsce później w tym roku, aby wzmocnić sprzedaż zarówno smartfonu Sony Xperia Z, jak i wprowadzenie na rynek Sony Xperia Tablet Z. Docelowo kampania obejmie telewizję, prasę, outdoor, media cyfrowe oraz inne dzialania ‘out of home’ jak między innymi naszą obecność w Centrach Sony, Sony Store i wybranych halach Media Markt oraz Saturn. . Ponadto, w celu wzmocnienia promocji smartfonu Xperia Z, podjęto ścisłą współpracę przy nadchodzącym sezonie serialu TVN – „Prawo Agaty”, a także zaplanowano testy konsumenckie przy wsparciu gazety.pl.

0 komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty

KONFERENCJE