Firma Adobe poinformowała o nowych cechach i funkcjach oprogramowania Adobe Online Marketing Suite opartego na produktach Omniture. Nowe możliwości to m.in. zaawansowane strategie ofert w reklamach na Fecebooku, obsługa reklam graficznych w sieci Google Content Network ułatwiająca tworzenie i zamieszczanie reklam, personalizacja w czasie rzeczywistym rodzimych aplikacji mobilnych na platformy Blackberry i Android oraz rozszerzone opcje tworzenia raportów i dostosowywania konsol. Ponadto wszystkie produkty Omniture będą oznaczone marką Adobe, a Omniture stanie się elementem marki, np. program Adobe SiteCatalyst, powered by Omniture (oparty na produkcie Omniture).
Informacje o pakiecie Adobe Online Marketing Suite
Adobe Online Marketing Suite, powered by Omniture, oferuje zintegrowaną, otwartą platformę pozwalającą stosować strategię wykorzystywania informacji o klientach do wprowadzania innowacji i zwiększenia skuteczności marketingu. W skład pakietu wchodzą zintegrowane aplikacje umożliwiające zbieranie informacji o klientach i wykorzystywanie ich do optymalizacji działań mających na celu pozyskiwanie i utrzymanie klientów oraz poprawę wskaźników konwersji, a także w tworzeniu i dystrybucji treści. Wykorzystując ten pakiet handlowcy mogą na przykład określić najskuteczniejszą strategię marketingu i umieszczania reklam oraz kreować najodpowiedniejsze, spersonalizowane sposoby kontaktu z klientem za pomocą cyfrowych kanałów marketingowych, takich jak reklamy w obiektach, wyświetlacze, poczta elektroniczna, media społecznościowe, materiały wideo i urządzenia mobilne. Pakiet umożliwia handlowcom wprowadzanie szybkich zmian, automatyzację pewnych interakcji z klientami i zwiększenie zwrotu z inwestycji marketingowych, co poprawia wyniki finansowe.
„Naszym głównym celem nadal jest zaspokajanie potrzeb klientów i wprowadzanie innowacji w oprogramowaniu Adobe Online Marketing Suite” — powiedział Josh James, wiceprezes i dyrektor działu Omniture w firmie Adobe. „Pakiet ten, obecnie ulepszony dzięki zasobom udostępnionym przez Adobe, w dalszym ciągu cieszy się zainteresowaniem dotychczasowych i nowych klientów. Specjaliści w dziedzinie marketingu internetowego tylko w wyjątkowych przypadkach wykorzystują technologię Omniture wyłącznie do analiz online. Nasi klienci stają się coraz bardziej wytrawnymi sprzedawcami i wielu z nich stosuje różne rozwiązania z Online Marketing Suite, które ułatwiają im wykorzystanie siły swoich danych do poprawy wskaźników konwersji i optymalizacji wydatków na reklamę”.
Najnowsza wersja Adobe SearchCenter + ułatwia handlowcom optymalizację reklam na Facebooku i umożliwia obsługę sieci reklamowej Google (Google Display Network).
Zaawansowane strategie ofert w reklamach na Facebooku
· Użytkownicy oprogramowania Adobe, wykorzystując najwyższej klasy technologie analityczne, mogą identyfikować potencjalne grupy klientów na Facebooku i automatycznie optymalizować swoje kampanie w oparciu o wskaźniki sukcesu, takie jak koszt za kliknięcie (cost per click — CPC) czy koszt tysiąca wyświetleń (cost per thousand impressions — CPM).
· Mogą także automatycznie uaktualniać ceny ofert zależnie od efektywności reklamy (określonej przez wskaźniki konwersji), aby osiągnąć jak najwyższy zwrot z zainwestowanych środków.
Możliwość stosowania reklam graficznych w sieci Google Display Network
· Adobe SearchCenter + upraszcza tworzenie reklam Google Image i zarządzanie nimi.
· Import i przechowywanie często używanej grafiki umożliwia reklamodawcom łatwe tworzenie i zamieszczanie reklam graficznych, co daje znaczną oszczędność czasu.
Firma Adobe poinformowała także o uaktualnieniach programu Adobe Test&Target™, które umożliwiają handlowcom dokładniejsze dostosowywanie treści online do określonych grup odbiorców. W najnowszej wersji została wprowadzona:
Optymalizacja aplikacji mobilnych na platformy Blackberry i Android
· Programiści i handlowcy mogą łatwo modyfikować dostarczanie treści i możliwości użytkowników aplikacji mobilnych na platformy Blackberry i Android w czasie rzeczywistym, bezpośrednio z interfejsu online Test&Target.
· Pozwala to zwiększyć efektywność i wydajność tych aplikacji mobilnych przez wielowariantowe testowanie, dynamiczne ukierunkowywanie treści i segmentację odbiorców.
Rozwiązania analityczne Adobe z pakietu Adobe Online Marketing Suite —Adobe SiteCatalyst i Adobe Discover™ — oferują następujące uaktualnienia:
Raport z kanałów marketingowych
· Handlowcy mogą porównywać wszystkie swoje kanały marketingowe (wyszukiwanie płatne, wyszukiwanie naturalne, media społecznościowe, wideo itd.) i łatwo ustalić, jaki mają one wpływ na wyniki biznesowe. Dzięki temu mogą wiedzieć, które kanały marketingowe optymalnie oddziałują na klientów.
· W oparciu o te informacje osoby podejmujące decyzje mogą lepiej dzielić środki budżetowe przeznaczając więcej na te kanały marketingowe, które dają najwyższy zwrot.
Adobe® ReportBuilder
· Znacznie ulepszona integracja z programami Excel i Adobe SiteCatalyst umożliwia handlowcom szybsze i łatwiejsze tworzenie raportów SiteCatalyst w Excelu, dzięki czemu mogą oni dużo szybciej uzyskiwać poszukiwane informacje.
Integracja Adobe Creative Suite 5 z Open Source Media Framework (OSMF) i śledzenie wykorzystania materiałów wideo
· Firma Adobe wbudowała w swój nowy odtwarzacz wideo OSMF funkcję śledzenia. Umożliwia on odtwarzanie materiałów wideo online i pomiar ich wykorzystania, dzięki czemu handlowcy mogą je szybko rozmieszczać i znakować.
Rozszerzone możliwości konsoli
· Większe możliwości dostosowywania konsol do specyficznych potrzeb firm oraz uwzględniania w nowych konsolach danych zewnętrznych.
Uaktualnienia Adobe Discover
· Wykorzystując dane zgromadzone w programie Adobe SiteCatalyst za pomocą funkcji Marketing Channels Report użytkownicy rozwiązania Adobe Discover mogą efektywniej segmentować i kierować działania marketingowe do określonych grup klientów przez konkretne kanały marketingowe.
· Dzięki tym danym handlowcy mogą tworzyć segmenty, analizować zachowania odwiedzających i porównywać skuteczność różnych kanałów marketingowych.
Uaktualnienia te są już dostępne.
0 komentarze