Skoda jest najlepiej sprzedającą się marką samochodów w Polsce. By utrzymać pozycję lidera w branży, dealerzy czeskich aut ciągle poszukują nowych pomysłów na poprawę wyników sprzedaży. Autoryzowany Dealer Skody Auto z Kalisza zdecydował się postawić na innowacyjny sposób reklamy – promocję marki w telewizji interaktywnej aMazing.
aMazing to pierwszy na polskim rynku interaktywny kanał telewizyjny, emitowany w cyfrowej telewizji kablowej (DTV) Multimedia Polska. Dzięki komunikacji w czasie rzeczywistym widzowie mogą nie tylko głosować czy brać udział w konkursach, ale także współtworzyć telewizję. Wszystko to za pomocą pilota. Także w przypadku kampanii promującej markę Skoda, wystarczy dosłownie moment by nawiązać interakcję z widzem, potencjalnym nabywcą samochodu. Do udziału w zabawie sprzedawca Skody zaprosił klientów operatora Multimedia Polska, mających wykupioną telewizję cyfrową. Aby zamówić bezpłatną jazdę próbną abonenci muszą uważnie oglądać wiadomości lokalne - Fakty Kaliskie, emitowane na antenie aMazing. Gdy w trakcie programu na ekranie pojawi się tekst zachęcający do zamówienia bezpłatnych jazd testowych samochodami Skoda, wystarczy we wskazanym momencie wcisnąć odpowiedni guzik na pilocie.
Naszym celem jest zapewnienie Klientom najwyższego poziomu usług w zakresie kupna samochodów. Aby ułatwić decyzję, co do wyboru właściwego modelu, proponujemy skorzystanie z JAZD PRÓBNYCH. Dzięki możliwości, jakie daje dziś interaktywny kanał Multimedia, nasi klienci będą mogli wygodnie i szybko umówić się na wypróbowanie wybranego auta – mówi Michał Ignaszak, Dyrektor Ignaszak Spółka.
Kampania Skody w interaktywnej telewizji aMazing potrwa do końca września.
0 komentarze