Instytut Logistyki i Magazynowania, GS1 Polska zaprasza 29 czerwca 2011 do udziału w światowym MobileCom Day. MobileCom Day to platforma wymiany doświadczeń dla wszystkich przedstawicieli rynku – producentów, dystrybutorów, dostawców aplikacji i rozwiązań. To również prezentacje praktycznych rozwiązań dla konsumentów, którzy przy użyciu telefonu komórkowego mogą usprawnić swoje zakupy.
Coraz więcej konsumentów poszukuje aktualnych i rzetelnych informacji o produktach. Odpowiedzią na takie potrzeby są aplikacje mobilne, które umożliwiają zeskanowanie kodu kreskowego GS1 i sprawdzenie m.in. najniższej ceny, opinii innych użytkowników, zawartości składników odżywczych, alergenów, a także odnalezienie najbliższego sklepu, w którym dany produkt jest oferowany.
Sektor e-handlu i rozwiązań mobilnych ma olbrzymi potencjał, a Polska jest już piątym co do wielkości rynkiem sprzedaży elektronicznej w UE.
Już 18 000 firm w Polsce wykorzystuje na swoich produktach kod kreskowy GS1. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby kod kreskowy wykorzystywać także w rozwiązaniach mobilnych. Dlatego GS1 Polska tworzy również nowe obszary zastosowania kodów kreskowych, jednocześnie integrując wokół tego tematu środowisko. – twierdzi Michał Pajdak, CMO w Instytucie Logistyki i Magazynowania, GS1 Polska.
MobileCom Day rozpocznie się o 10.00 otwartym seminarium internetowym (webinar) prezentowanym przez CapGemini. Trendy rynku mobilnego przedstawi przedstawiciel Grupy Allegro, a o zaletach fotozakupów będzie przekonywała firma SAVE UP. Natomiast praktyczne wdrożenie zaprezentuje Instytut Logistyki i Magazynowania wraz z firmą Kamis SA.
Organizator - Instytut Logistyki i Magazynowania zaprasza 29 czerwca również na transmisję on-line całego spotkania, która w wideo streamingu umożliwi równoczesny odbiór obrazu wideo i prezentacji.
Udział w MobileCom Day 2011 jest bezpłatny.
Program i rejestracja: http://www.gs1pl.org/mobilecomday2011
Instytut Logistyki i Magazynowania pełni rolę organizacji krajowej GS1 Polska. Wdraża do praktyki gospodarczej standardy GS1, w tym kody kreskowe. Wspólnie z innymi organizacjami z Europy, rozwija standardy opisu produktu dla rozwiązań e-commerce i aplikacji mobilnych oraz pracuje nad mechanizmem wymiany danych pomiędzy krajami UE.
Działa jako polskie centrum kompetencji w logistyce i e-gospodarce. Realizuje prace badawczo-rozwojowe i usługi doradcze, podnoszące efektywność funkcjonowania przedsiębiorstw i całych łańcuchów dostaw.
0 komentarze